art

Jag älskar att tillverka tavlor och annat smått o gott att pryda väggarna med. Och jag har ständigt nåt nytt projekt på gång!
Det värsta är att när jag väl kommit på nåt så måste det blir gjort direkt, för tålamod DET har jag inte!!
Det är dock inte alltid det blir så bra, men men.... man måste ju testa sig fram och övning ger ju färdighet!

Här är några exempel på bra/dåliga idéer:....... hehe :)

Min egen gjorda tavla "Statements" som hänger över matplatsen hemma är 160x120cm stor






min tavla "StarStyle" hänger på väggen i hallen






stora tavlan "New York" har jag tillverkat av en fototapet, tapetklister och en träskiva!







den här är målad i akvarell och heter såklart "Delicious"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0